søndag 1. november 2009

Bruk av digitale verktøy i skolen, idrettsfag

Jeg har da valgt å skrive om digitale verktøy innenfor Idrettsfag og Kroppsøving i skolen.
jeg har tatt for meg noen av de mest brukte verktøyene som er brukt, og et verktøy som heter Interplay som er på vei inn i skolen for fullt nå. i tillegg til dèt har jeg også skrevet litt om bruken av Photostory, og dens funksjoner som kan brukes i idrettsfag.
Videre i oppgaven har jeg skrevet generelt om digital kompetanse digitale verktøy i skolen.
Jeg har valgt å skrevet om dette av den grunn at jeg utdanner meg til å bli idrettsfaglærer, og da er disse digitale verktøyene jeg har valgt, noe jeg vil bruke i min undervisning.

1 kommentar:

  1. Orientering er en idrett med digitaliserte konkurranser. Man "stempler" på postene med digitale brikker. Etterpå kan strekktidene leses ut nøyaktig. Det gir viktig informasjon som grunnlag for analyse og forbedring.

    SvarSlett